HTML

Ezotéria

Müller Péter: mi is az az ezotéria? Furcsa ember. Nem titkolja, hogy halottakkal beszélget, nekem fogalmam sincs, hogy ilyesmi lehetséges-e, mégsem gondolom, hogy hazudik. Hívei számára barát, tanító, nem messiás. Írásaiban olyasmikre figyelmeztet minket, amiket nélküle is ismernünk kéne.

Friss topikok

Linkblog

Archívum

kötéseim kézimunkáim

2012.06.29. 06:19 Ezotéria

Kézimunkának a fortélyait szeretem kiprobálni. Kötni goblenezni horgolni stb,nem tudom ki hogy van vele de engem kikapcsol megnyugtat s örömet szerez egy elkészült darab. Szeretem a kreatív dolgokat s ha tehetem megvalósítom. A régi kézimunkák mint pl a horgolás keresztszemes örömmel látom újra divatját éli. Nálunk nagy örömmel veszem,hogy kiállítást s versenyt szerveznek idén /2012.09./ ez még soha nem volt s így nagy lázban vagyunk,hogy milyen eredménnyel fog sikerülni. Bízom benne erről is tudok egy kis beszámolót adni nektek.

Szólj hozzá!

Címkék: szinek kötés

A bejegyzés trackback címe:

https://masikelet.blog.hu/api/trackback/id/tr364618478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása